fuck off

Idag klev jag upp 07:10, tände ljus i rummet och slog på tvn. Sen gick jag och väckte Jenny och så kröp vi ner i soffan under täcket och kikade julkalendern. När den var slut fikade vi och kollade på band när vi var mindre. Det är alltid lika roligt! :D Sen så somnade iallafall båda två igen, jag vaknade tio i elva och då klev jag upp och åt lunch. Känner mig jättehängig, har blivit förkyld. Skitjobbigt! Jag hatar när jag inte kan sova ordentligt och jag vet inte heller vad man kan göra för att bota förkylningen snabbare?
 
Igår fick Jenny ett postkontor av familjen Svanhem och jag tror hon tyckte om den. För igår kväll när jag skulle gå och sova var jag tvungen att boka rum och imorse skulle jag checka ut och betala för lunchen :p haha.

Nu ska jag lasta upp 10 kg glass med strössel och oboy sen ska jag slå på en film!

Min lilla lucia :) <3

Kommentarer
Evelina

Vi tar det sen när vi träffas men kan säga att det inte alls var nå kul att få veta :/



Vi lär ju inte träffas nå mer innan jag åker heller :( Men du måååste höra av dig om du råkar åka in till stan nån dag innan lördag kväll! Hoppas du blir frisk. Och hinner vi inte ses får du bomba med sms, och jag kommer ringa dig såklart! :)

2008-12-23 @ 15:08:21
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/
susan & tyra

Kikar in .... NU ÄR DET JUL :DDD



GOD JUL <333

2008-12-24 @ 00:35:19
Hemsida/blogg: http://tyrassusans.blogg.se/
Alina

GOD JUL!! :)

2008-12-24 @ 00:38:17
Hemsida/blogg: http://emmiealina.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort