Hurtbullar

Både idag och igår har jag, Alexandra och Isabelle varit och simmat :D Vi är så duktiga! :) Men kul är det också. Nästa gång bli nog först nästa vecka för hinner inte mer i veckan. Ska steka lite korv och koka mumsiga spagettisar till middag :D mm det är bland det godaste som finns :))))


Vi ska bli lika duktig och vältränad som Lars Frölander ;)

Idag kom min kära lilla mamma till ängel till mig och lämnade skolkatalogen och pengar till luleå :) taaack! :) Så så fort jag kom hem har jag suttit med näsan i skolkatalogen och kikat. När man väl börjar kan man inte sluta, lika bra att kolla klart på en gång.

Nu måste jag gå och äta.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort