My buttom hurts

Jag har sån träningsvärk i rumpan, det gör ont. Men så är det väl när man är ovan. Sitter i lägenheten nu och dricker kaffe. Tänkte ta och fixa mitt hår som ser hemskt ut, fast funderar på att ha på mössan på istället. Åkte med bussen imorse istället för att åka med mamma kl.6. Inte så värst lockande. Snart kommer Evelina hit som alla andra måndagar, vi börjar samtidigt och bussen som hon tar kommer till mampis vid nio så då kommer hon hit. :) Efter skolan blir det nog simning skulle jag tro. Idag ska mamma ringa till medborgar skolan, det är en skoterkurs på tisdag men då ska hon kolla om det finns nån senare kurs för jag vill till lucian ibyn som är på tisdag istället :) Lillasyster ska vara lucia så vill inte missa det.

Nu ska jag börja fixa och trixa med håret. Hörs senare.

Kommentarer
Sara

hihi jag ska då på lucia! :D

2008-12-08 @ 14:46:49
Tobias

svar: 3 rätt bara ;) hehe!

2008-12-08 @ 19:13:16
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort