Step up 2 the streets


Jag och Pernilla var och hyrde denna film step up 2, en mycket bra film måste jag säga :) och Robert Hoffman är det ju inte precis nåt större fel på ;) If that's okey to say? Ja man vet ju aldrig.

Iallafall så ska jag sova över här hos Pernilla, sitter med tandborsten i käften och känner att det är dags att spotta för skummet börjar ta slut :) för er som velade veta det..

Hade ju problem med msn, trodde jag, men nu är problemet löst :s

Imorgon kommer mamma med lite money och skolkatalogen :D wiho! som man har längtat.

Nu börjar det grusa sig i ögonen, så jag ska bege mig mot sängen :)

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort