Tredje och sista

Idag har jag varit uppe redan 08:50, så ni kan ju gissa om jag är trött. Har nyss legat och sovit en timme. Men iallafall så har jag varit till skogen, blev Narkausjärvi idag. Vi grillade bara en korv och sen for vi. När jag kom hem har jag varit duktig och diskat, plockat undan och städat hallen. Sen la jag mig framför tvn och kollade reprisen av Paradise Hotel, tycker faktiskt att den är ganska bra och den borde komma tillbaka. De borde börja med en ny säsong. Fast helst en utan Olina då.. 

Nå men så somnade jag ju då och sen var maten klar och Jens hade kommit hem från Gällivare, skickade han att köpa chips åt mig som jag och Jenny ska ha ikväll när vi ska titta Sagan om konungens återkomst. Måste ju se den nu så att vi har sett alla filmerna :)

Så nu ska jag gå ut med hunden och sen när Jenny kommer hem från Erica ska vi tittia film.

pussåhej

Kommentarer
Tobias

svar: precis :) gillar den sista filmen allra bäst :D eller älskar alla lika mkt

2008-12-29 @ 19:29:55
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort