12 juli

Tänkte ju skirva om balen och avslutningen men, jag orkar inte.

Det var kul igår och vi hade det trevligt i början, men senare på kvällen var allt så segt och vi bara satt och glodde. Så vi gick hem före 12 nångång. Upp till Jens lägenhet, sen for pojkarna och Evelina upp till nästa lägenhet. Jag själv stannade och sov, vaknade klockan åtta då Evelina ringde och frågade om jag var vaken, hon hade precis vaknat efter en halv timmes sömn :p Förstår inte hur de orkade! :o

Iallafall idag hade vi avslutning, den började trevligt och slutade med blöta ögon. Tänkte för mig själv att jag inte alls skulle böla. Men så efter vi sjungt och fått betygen så ser jag flera som börjar få tårar i ögonen, såklart kan ju inte jag hålla mig om alla andra gråter. Så med tårar rinnandes efter kinderna kommer Petra, världens bästa, roligaste och mysigaste lärare och kramar mig. Det var hemskt ! Alltså fyfan, sen när hon också grät så vart det ju ännu hemskare :'|

Så nu efter tre år på hedskolan är det dags att säga hejdå och bege sig till nästa skola. Känns tungt att måsta lära känna nya människor igen, vilket är jobbigt. Kommer sakna min gamla klass otroligt mycket, har nog inte riktigt fattat ännu att det redan är slut och att vi aldrig mer kommer ha lektioner tillsammans, träffa varandra dagligen osv.

Jag hoppas iallafall att man håller kontakten med allihop och kanske träffas nångång.

Tack för dessa tre underbara år tillsammans med 9c på Hedskolan!






<3

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort