Ain't no sunshine

hujja kan inte vädret vara som det var igår? jag vill ju ha sool, blå himmel och inte nå jäkla moln :s man orkar typ inte göra någonting när det är dåligt väder..

men som tur är så är Johanna här (det var på tiden) och då känner man ju sig lite glader iallafall ;D

var till koulaiva igår och käkade och solade, ååh det var härligt! sen på kvällen var vi på skolan och spelade lite basket och sånt.
 
killarna (Timo, Matti, Robin S, Robin H och Daniel) kom och skulle basta ;) och efter ett tag kom David och Martin också :) ja men sen for vi till Pernilla och åt lite tacos och så efter ett tag for jag och Josefine hem.

och nu sitter jag här i rummet med två tanter sovandes i soffan, Jenny och Johanna. Johanna kom med bussen klockan sju imorse så jag förstår om hon är trött :p

hade velat fara till skogen bara för att jag inte orkar sitta inne. men vi får se :)

    

Den nya hästen är ganska lik Dröjmur :)
Så jag tror att detta är min nya favorit :)

ska kila nu =) tjingeling



Kommentarer
Pernilla (:

I den bastun hade man ju velat vara ;D

2008-05-03 @ 16:37:39
Hemsida/blogg: http://hannapernilla.blogg.se
Anna

Åh, kolla så vacker Gneisti är <3 Min lilla prins!

2009-12-30 @ 11:49:00
Hemsida/blogg: http://annaskottte.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort