hk, frissa, Dröjmur

Hade provmiddag på hk:n idag, vi lagade en kryddig kycklinggryta med ris och fruktsallad till efterrätt. det var supergott! :D dessutom fick vi mvg på den också ;p

Imorgon ska jag till frissan kvart i fyra :s är jätterädd att det ska bli helt fult, men ska ta med en bild på Johannas frisyr så hoppas att det blir bra! :D

En sak till, jag saknar Dröjmur! och då menar jag jättemycket. alla tycker säkert att jag gnäller svinmycket och är jobbig och det finns säkert en hel drös med värre saker, men det är så tomt utan honom. Det är inte som det ska vara. Jag saknar att kunna rida ut när jag vill och se han stå där i hagen, det kommer aldrig bli som förut igen. Det känns ändå inte som att han är död utan bara bortrest, men så är det inte. Snart kommer sommaren och vi har alltid farit ut på en massa härliga ridturer med solen gassandes i ryggen, vad ska vi göra nu? Jag trodde inte att man kunde sakna ett djur så här mycket, men det kan man verkligen och det är hemskt. Hojja. När jag kollar på alla bilder på han vill jag bara ha tillbaka honom. Tårarna bränner bakom ögonlocken. Men jag önskar bara att jag hade fått se honom en sista gång. Kommer ihåg att Camilla hade ringt tidigare på dagen innan Dröjmur avlivades, jag ångrar att jag inte var hemma, kanske tänkte hon att jag skulle komma och säga hejdå för sista gången? 


En lycklig saga som plötsligt försvinner,
ett hastigt farväl och tårar som rinner, 
munnen skrattar och hjärtat gråter 
han gick och kommer aldrig åter


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort