sunday

en typisk söndag idag, dåligt väder och jobbigt att det är skola imorgon.
Johanna har också åkt och ser väl inte henne nu på ett tag skulle jag tro :/ men måste säga att den tjejen har en förmåga att alltid glömma saker när hon far  hem. gick till mitt rum och såg hennew solbrillor ligga på byrån och på toa var hennes tandborste kvar, haha ja det är Johanna det :p


                       
en härlig sommar bild :)               tänkte klippa mig så här, fast med 
                                                           luggen åt andra hållet då :)

ska fara till Pernilla nu och köra lite moppe, måste låna hennes för min är inte försäkrad :s men det är ju bra det ! :D

seeya!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort