hejhopp

Ännu en söndag är på väg att passera och det är inte länge kvar tills det är första advent. Imorgon åker jag med bussen t07:10 till stan och sen tar jag bussen till malmberget med Evelina :) vid elva ska jag agera personligt stöd till Evelina som ska till tandläkaren, stackaren har lite skräck så jag ska med o hålla hand ;) det kommer gå såå bra så.

Efter vårat besök hos tandläkaren beger vi oss en sväng till våran kära gamla skola heden, det längtar jag jättemycket till! :) Sen är det väl upp till mampa igen för skola.

Kvällen har jag inte planerat ännu, vi får se vad det blir.

Nu ska jag fika och sen gå och sova. Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort