Jag är kär


Robin Bengtsson - Fields of gold

Åh vad han är bra, han är så himla bra! Jag kan inget annat än älska honom, han blir bättre och bättre för varje vecka som går. Ut med Johan och Alice nu! Vill se Robin och Kevin i final.

För att prata om något annat så kom jag precis in, tänkte fara till mig direkt men ville bara vara in på nätet en snabbis :) Men ska inte sitta här alltför länge. Har varit med Sara och Evelina, nyss följde jag Evelina till bussen och Sara dumpade vi någonstans ;) mwihi. Det var i stort sett min kväll det.


Jag saknar redan Jenny och jag träffar henne först på fredag..
Det är så jobbigt att vara ifrån henne så mycket hela tiden. <3

Kommentarer
Pernilla S

Men då åker du ju oftast hem två gånger på veckorna plus att du är hemma helgen :b

2008-11-25 @ 15:40:33
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com
Sara

hehe :d dumpade mig någonstans ;) det är bra att du inte nämner några namn ;) hihi <3

2008-11-27 @ 11:22:21

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort