Min dag

Hade först bad på morgonen, fick sitta och kolla på när de andra simmade runt. Sen hade vi svenska och då jobbade vi bara med nå grupparbete. Åså sen vare data och uusch tycker inte om våran lärare, han frågade mig "vad har du där på magen, bröstet?" ofta vafan, sitter han och kollar på mina jävla bröst för?! hoj, äckelgubbe. Ajja men sen hade vi op och så slutade vi, då följde Isabelle och Alexandra med för vi skulle plugga lite. Men inte blev det mycket av det inte :D haha.

Nu är jag hos Jens men ska väl åka upp och plugga lite mera, senare kommer mamma och ska sova över också :) Imorgon är det fredag, härligt men ändå jobbigt för vi har tre prov :S Först ett dataprov, sen ett Eivor prov och sen dataprov igen. Önska mig lycka till!

 


hade velat veta vad han hade för anledning för att hoppa framför tåget? :'/ förstår inte hur en så ung och så snygg människa kan ta sitt liv bara sådär. Det är hemskt.


Kommentarer
josefine

men gud :'( undra varför han gjorde det .. han var ju så ung och allt

2008-11-28 @ 16:23:01
HM!

Jaha? Så bara för att han var snygg så skulle han inte ta livet av sig? Du sitter och säger att fula människor bara har rätt att ta livet av sig, och att bara för att man är snygg så mår man automatiskt bra. Du är ju fan korkad! HAHA!

2008-11-30 @ 10:50:32
alexandra

jag vet att han älskar dina bröst, vår käre lärare!

2008-12-15 @ 12:14:21

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort