Torsdag

Dagen började med att jag försov mig, IGEN! Fatta sur jag blev, skit irriterande. Alltid när vi har gympa. Ska börja beställa väckning. Iallafall. Gick till skolan och hade svenska, data och op. Sen fick jag reda på att Pernilla och dom skulle till byn en sväng så jag följde med dom, men for sen till stan igen efter några timmar. När jag kom hit och hade precis satt mig vid datorn så ringer Robin och säger att jag ska komma och öppna, for ner och där stod han, David W och Anthony. Så följde de med upp till mig, satt här och sen for vi till David där det var massa okänt folk. Nu är jag hemma igen och ska verkligen bara skriva klart det här inlägget, kolla bdb, fika något, tvätta mig och sen SKA jag gå och sova!

Vi höres ihelg någongång, åker till byn imorgon efter skolan :)

Hejdå och godnatt



<3


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort