Dags att sova

Både jag och Pernilla hade dålig fantasi så vi köpte pizza från konsum, ni vet sån där med färdig botten som man bara sätter ingredienser på. Det blev bra, satte även bearnaisesås på vilket är supergott!

Efter maten gick jag, Pernilla, Maria och Andreas och promenerade. Var in och tog en snabbfika på kåkstan också :) Nu sitter jag här och lyssnar på one tree hill låtar och dom är underbara <3

Har vart nå tjorv med bloggkoll idag så har en drös med bloggar att läsa. Sen ska jag hoppa i säng :) Funderar också på att fara till byn en sväng imån, ska kolla med mamma om det är hon som kör. Fick sån hemlängtan, vet inte varför! <3

Går åtta - två imorgon. Vård och omsorg, data och matte. Superkul! eller så inte. Våran mattelärare tycker jag inte om, ena dagen är vi jätteduktiga och jobbar bra och nästa måste vi sätta fart för vi ligger efter så mycket. Hur ska han ha det egentligen? Tur att vi har lov snart, då slipper man honom.

Näe nu ska jag inte skriva nåmer :) sov gott


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort