hallilåja

nu har det lugnat ner sig lite, men bara liiite! sitter och kollar gossip girl och äter glass, varför mår man alltid bra när man äter något onyttigt? och efteråt får man skuldkänslor. Anyway, idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade upp hos mommo vid nio-tio, gick ner och åt frukost, kollade en film, käkade lunch(mommo tvingade mig) och sen gick jag och Nina och promenerade :) När jag kom hem har jag bara suttit vid datorn och kollat tv.

Imorgon är det måndag, då vet jag inte vad som händer. Senare i veckan ska jag nog in till stan en sväng. Och snart kommer nog mina skor! :D Snart är det jul också, gu vad härligt och vad jag längtar. Vi ska fira jul hos mommo, det är svinmysigt. Love it! Snart är det Luleå dags också, om ca tre veckor kanske :p Då måste jag kolla efter ett par jeans för att det har blivit hål i mina favvojeans, mellan beeena! :S

vad meer, vill också vara i Uppsala med Pernilla!! Så man kan ta det riktigt lugnt, känner mig så stressad här.

huhu, ska nog ta mig ut på en till promenad efter alla program, ska kolla Ensam mamma söker sen också. Den är lite kul och Hål i väggen.

meen men skriver någon annan dag.

Kommentarer
Pernilla S

Hehe, boka ett flyg hit då :D mohaha!

2008-10-26 @ 20:06:54
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort