sådärja

Vid sex kom Alexandra och Isabelle hit, satt och pratade ett tag tills vi blev sugna på cola. Sagt och gjort så for vi till konsum och köpte cola, sen hit upp igen. Kollade lite tv och så knackar det på dörren, tänkte ju att det var resten av gänget men det var Anthony. Satt och pratade ett tag igeen och vid halv åtta kom Linno och Anna. Vi gjorde det vi skulle och var klart på typ fem minuter. Men nu så är det mesta iallafall fixat och klart  till redovisningen. Eller det enda vi gjorde var att välja ut vem som ska läsa vad. Nyss tog de iallafall bussen hem.

Nu sitter jag här och käkar lite fil, ska snart kolla Desperate Housewives. Efter den tänkte jag faktiskt gå och sova, måste börja gå och lägga mig tidigare. Som igår när mamma sov över här så somnade jag redan vid elva, fraamsteg! ;) Har ju skolfoto imorgon också halv nio, börjar egentligen halv tio :( Har ett engelska prov imorgon, men verkar inte vara så jättesvårt. Ska bara kunna 15 ord och sammanfatta en text.

Näe nu ska jag gå till tvn, ugly Betty är :)

om jag inte skriver nåt så hörs vi väl imorgon.

seeya!

Kommentarer
Bea

Hej, hur är det med dig idag?

2008-10-21 @ 21:17:48
Hemsida/blogg: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Linnea

Jo det är väl bra :) hur e det säjlv?

2008-10-21 @ 21:19:43
Hemsida/blogg: http://annaalinneaan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort