söt unge

-Tyler, har du ätit choklad?

-nääe, det har jag inte.

-joo, kolla på mig.

ungen vänder sig om, och runt munnen är det fullt av choklad.

-nääe, säger ungen igen.

HAHA, americas funniest är bäst! :D



For till skolan idag, fast efter lunch. Gjorde matteprovet och det gick inte bra! sen drog Evelina med mig till Gällivare, så gick på stan en sväng, käkade grillkorv och pommes på grillen. Sen gick vi till Evelina och satt där tills Michaela kom och då fick jag skjuts hem :) nu sitter jag här och ska nog hälsa på Pernilla en sväng, ska och fika senare med kusinerna =)

och inte har jag hört nåt från mamma heller, tyckte hon sa att hon skulle ringa när hon slutat :o


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort