Where do you go when you're lonely?

Har precis kommit hem från skolan och känner för att bara spy, har svin ont i mage och usch. Vi fick sluta 40 min tidigare från svenskan för annars hade jag varit på väg därifrån först nu. Har inte ätit någon lunch idag så ska nog käka något nu. Ikväll kommer Evelina hit och kollar bonde söker fru, och så tror jag att vi ska kila och köpa lite chips eller något annat gott ;) Skolfotot gick väl sådär, såg ut som ett mongo på det enskilda fotot och ett ännu större mongo på gruppbilden :s

Nu ska jag rosta mackor och kolla på 27 dresses som jag laddade ner igår.

Åhjustja, drömde att jag hade en kanin inatt. Den var jättegullig fast det enda problemet var att den var för stor för att komma in i buren och jag hade inget mat eller nåt att ge den. Stackars kanin!

Kommentarer
ronja

va tråkigt att du inte mår toppen.

bonde söker fru e skit roligt. man får skratta iallafall.. finska versionen är dock enda ja vet nåt om

2008-10-22 @ 16:07:22
Hemsida/blogg: http://storstadskvinna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort