Finbesök

satt nyss och fikade vaniljyoghurt med min sweet cousin David, och en del prat blev det väl också. han kom förbi och skulle hämta tändstickor och så blev han kvar ett tag :) men det var bara trevligt det. nu tänkte jag sova lite. ska upp åtta imorgon, börjar först halv.10. det är skönt vill jag lova. tänkte platta mitt hår som för tillfället ser ut som ett träd med grenarna åt alla håll och kanter. alltså inte vackert.

näj nu ska jag kolla lite sidor på internet och sedan skall jag sova!

ha en bra natt, gonatt


bjuder på en bild på mig. var tvungen att göra om bilden lite, orginalet såg ju förjävligt ut. måste klippa mig snart.


David, min kusin.


Kommentarer
Sara

aw, vad söt du är ;)

2008-09-17 @ 13:56:03

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort