hey you

Nu är jag hemkommen från ännu en skoldag, vi skulle ha slutat nu (15.05) men så fick vi sluta en timme tidigare. Det tackar vi inte nej till! =)

När jag kom finner jag min lillasyster här, hon har kommit in med pappsi. Så hon ska vara här till ikväll nångång :) Mina planer för idag är först av allt att äta nåt, sen när mamma slutar vid fyra ska vi fara på stan, bl.a. dollar store, och sedan blir det idoool!

Missa inte det; Idol 2008, 20.00 på tv4

Skriver nog igen först ikväll, nu ska jag gå och äta nåt!

(justja, Jenny prata om att de ska äta på grillen ikväll. smarrigt!)



Lillasyter Jenny. <3

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort