sovmorgon ju

kom på att jag har ju sovmorgon imån, börjar först tio. väldigt passande faktiskt för jag känner att jag behöver en liten sovmorgon nu!  Sen tror jag att jag slutar hyffsat tidigt.

var och promenerade med Pernilla en sväng här för ett tag sen, var typ helt dött. Kom ett litet moppegäng på 5-6 st, såg lagomt töntigt ut.

Har lite ont i huvudet så jag ska sova snart, datorn dör ändå på en halv timme för batteriet är snart slut.

näe nu orkar jag inte skriva nå mer :)
vi höres imorgon istället, gonatt!





Min fina lilla ängel, varför lämnade du mig?

Kommentarer
Hanna

ha en trevlig kväll:)

2008-09-02 @ 22:53:18
Hemsida/blogg: http://hannis84.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort