Tisdag 23.52

Idag har jag tänkt en hel del. Bland annat på om jag verkligen valt rätt linje, omvårdnads. Allra helst hade jag nog velat gå grans men då hade jag varit tvungen att flytta, och det är alldeles för långt bort. Tycker att Malmberget är nog långt bort. Men vad händer om man inte går klart gymnasiet? Kan man inte få något jobb då? Har tänkt ganska mycket på det där de senaste dagarna. För det känns inte rätt, men har jag alls något annat val? Det känns bara som att jag vill hoppa av skolan och skita i allt, för jag orkar inte. Vissa dagar känner jag mig helt nere och andra är humöret lite mer på topp. Men just nu, ligger det i botten.

Med det säger jag godnatt.

Har laddat hem P.S I love you, är den bra?


Kommentarer
josefine

den filmen vill jag se :)

2008-09-25 @ 14:54:13

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort