Nu har min hjärna stannat!!

Känns det som iallafall, jag orkar inte längre. Imorgon har vi prov på hjärtat och jag har inte pluggat ett skit, jag bara orkar inte. Känns som att det kvittar hur det går på provet, jag bryr mig inte. Hade det varit ett djurhjärta hade det varit så mycket roligare. Det är det jag vill jobba med, djur.

Tur rapporten är så gott som klar iallafall. Lämnar in den imorgon, så slipper jag se den.

Har så förbannat ont i huvuvdet, har försökt sova bort den men det gick inge vidare. Två till halv fem har jag legat i min lilla soffa och sovit. Har bara ätit imorse och en macka efter skolan, kan vara därför. Eller det är antagligen därför, har inte fått i mig något ordentigt. Men ska värma kyckling och ris snart.

Igår var vi på en föreläsning om als, ms och parkinson. Det var intressant och väldigt rörande. Den första läste upp en dikt och man började nästan gråta när man hörde den.

Nu måste jag verkligen gå och äta, får skriva mer sen om hur det går med pluggandet och så.


I miss you every day, every single day

What I'm going through is hurtful
What I'm going through is hurtful
It is hurtful
It's hurtful

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort