Nu känns det bättre, men det är fortfarande inte bra.

Nu har suttit/legat i soffan sen klockan tolv. Har bara suttit vid köksbordet i tjugo minuter när jag åt middag. Men sen har jag legat här. Har haft så jätteont i huvudet, typ migrän. Men nu känns det bättre. Har pratat med David nån timme, och det var inte igår. Vi bor granne med varandra i byn, vi bor i samma hus i stan och jag träffar aldrig honom. Tragiskt.

Men iallafall, jag skulle inte prata om han nu. På fredag är jag ledig, eller egentligen inte men ingen annan skulle gå. Så jag har bara imorgon kvar innan lovet. Hade det inte varit för att vi har prov imorgon så hade jag längtat till imorgon.

Imorgon efter skolan är Jenny här, hon har bad och då ska hon stanna i stan. Sen ska vi fara och handla med mamma och kanske laga middag här. Sedan åker jag till byn. Fast far in igen på fredagmorgon kanske, ifall jag och Alexandra ska rida. Lääskigt. På kvällen ska jag och Evelina hitta på något, hon ska sova hos mig också.

På lördag ska jag iallafall på dop, fast det är först klockan fyra. Vad jag ska göra till klockan fyra har jag ingen aning om. Det återstår att se.

Nu ska jag kolla tv, läsa bloggar och prata med David. Sen får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort