1 december

Ikväll har jag suttit och tränat till medeltiden, kan alla frågor på pappret utom kanske två-tre st. Så jag hoppas att det räcker, annars är det Stigs fel.

Arbetet om magsår är klart och ska lämnas in imorgon, har fortfarande kvar att skriva om människosynen men varje gång jag kollar på det pappret mår jag illa. Min lärare erkände till och med att den är svår. Orka ge nåt sånt då.

Imorgon gäller prov då och sen ska vi på föreläsning på sjukhuset. Efter det tror jag att jag och Evelina skulle på stan men måste höra med henne. Senare är det ju Bonde Söker Fru också, I like. 

Nu ska jag duscha och sen gå sova, orkar inte duscha håret så mössan får åka på imorgon.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort