Bilder på mina julklappar

Jag tycker att det är jätteroligt när andra lägger upp bilder eller skriver om sina julklappar. Så här får ni se vad jag fick i julklapp iår.


En svart kofta, en t-shirt där det står "oh' deer" och ett grått linne



1. En snyggkillar kalender
2. En hushållspappershållare som Jenny har gjort den i skolan
3. Ett våffeljärn
4. Ett datorbord/fikabord, jag brukar ofta ha datorn i famnen i sängen eller soffan och det blir jäättevarmt på täcket då så det passar jättebra med den här grejen.



1. En kökshandduk
2. Hörlurar till mobilen, sån där sköna med typ "sugpropp" eller vad man ska kalla det. Dom hålls iallafall i öronen och åker inte ut!
3. Ett hårband/svettband
4. Duschcreme, luktar himmelskt gott!
5. Två par örhängen
6. Långa skedar
7. Tejp till min innebandyklubba
8. Reflexer där det står "syrran"
9. En termometer/klocka
10. Pengar



1. Jeans
2. Lång kofta
3. T-shirt där det står "free hug", på baksida är det två händer



1. En hink med duschcreme, hudcreme, "parfym" m.m
2. En tavla med dom bästa
3. Två st förkläden
4. Bakformar
5. Pepparkaksform
6. Grytlappar
7. Kakform


Två muggar, socker, minimarshmallows och chokladpulver



Har redan slösat 600:- på saker till hundarna från djurmaxi, men det är sådant som behövs och jag lägger allra helst pengarna på hundarna eller mat. Blev bland annat ett reflextäcke, läderkoppel och godisskål.

Ikväll har hela släkten varit här igen och ätit palt. Sen har de flesta suttit i tvrummet och tittat när vi spelat wii som Jenny fick i julklapp. Rätt kul faktiskt, man kan spela tennis, bowling, golf, baseball och boxning.

Inatt var jag tvungen att kliva upp klockan fem för att Fru Meija skällde, så var ut med hundarna och sen gick jag och la mig igen. Därför tänkte jag ta ut dom på en kort promenad nu så att dom får göra sina behov. Hoppas att dom gör både nr. ett och nr. två.

Imorgon är det inget speciellt planerat, vi ska iallafall äta middag hos faster. Kanske ska köra skoter om pappa orkar ta fram den.

Godnatt!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort