Hejdå 2009

Ser att alla skriva om det här årets sista dag så jag måste väl också slänga in ett sista inlägg. Kommer inte att skriva mer ikväll, vid sjutiden kommer det massor med folk hit och då ska vi äta förrätt, middag och efterrätt sen vid tolv går vi ut och skjuter raketer. Alla skriver att det är så synd om alla djuren men ha dom inne och sätt på radion, det är ju bara en gång om året nyårsafton. Så lite rädd kan dom väl få lov att vara, vi har då inne våra hundar med radion på max.

Sitter med färg i håret, klippte luggen innan det. Blev samma som vanligt, jag är inte så mycket för förändringar. Ska lägga ansiktmask sen och duscha. Efter det klä mig med kläder som bara är från gina tricot. Döskallelinne, glansiga leggings och en glittrig bolero.

Nu ska jag avrunda. Tack för det här året, det bästa var att vi hämtade Akke och det sämsta vet jag faktiskt inte. Skolan kanske? Vi hörs igen nästa år.

Förra året var Tindra hos oss när det sköts raketer.
Ikväll ligger halva hennes familj i magsjuka så dom kommer inte.



Gott Nytt År!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort