Läxhögen

* Psykologi-prov
* Svenska-prov
* Matte-prov
* Matte-omprov
* Inlämning om magsår
* Engelska bokrecension
* En annan bokrecension
* Bokskrivning om olika människosyner
* Idrottsläxa

Det känns såå bra! På människosynen har jag inte mycket kvar och pyskologiprovet ska jag skriva hemma.

Tittar gossip girl nu, missade den igår för var ute med hundarna och slog in julklappar. Ikväll ska jag fara och spela innebandy. Misar ullared :( haha den är så bra, och det är sista delen idag. Menmen, den går i repris.

På fredag ska jag stanna i stan faktiskt, men till lördag bara.  Alexandra och Isabelle ska komma hit, vi ska laga mat och sen får vi se vad som händer. Nu är ju inte idol heller. Men jag vet inte om lets dance börjar? Tänkte försöka få Jens att hämta mig på lördag, måste ju vara hemma på söndag när det är sista advent och allt.

Justja, den här veckan gäller vårt gamla schema igen. Så börjar redan åtta imorgon, förut var det ju klockan tolv. Nåja, har ett hål på över tre timmar efter det. Och efter skolan ska jag till vårdcentralen och ta svinvaccinet. Blää, vill inte. Efter det åker jag till byn, ska kanske till PRO och äta. De skulle servera julmat och så ska systeryster och några andra lussa.




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort