Matematik kan ta sig någonstans.

Ge mig en tillbakaspolningsknapp så att jag kan ändra mitt indval. Jag hatar matte, har alltid hatat matte, kommer alltid att hata matte och jag kommer aldrig att klara ett matteprov. Matte B behövs för att plugga till sjuksköterska men om jag inte ens klarar matten så kommer jag aldrig komma ihåg alla mediciniska skittermer, alla mediciner, alla kroppens delar, alla sjukdomar som man måste för att bli sjuksköterska. Men klart jag tog matte B för att alla andra tog men nu i efterhand ångrar jag det grovt.

Nu tycker jag att mamma kan ringa så vi kan åka hem!!! Skönt att komma till byn så man kan koppla bort allt som har med skolan och stan att göra. Ikväll är Desperate housewives, love it!

Tack och hej.


Kommentarer
aleandra

:(

2009-12-08 @ 20:53:06
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort