Mina julklappar

* Två st t-shirtar, står "oh' deer" och "free hug" på dom
* Jeans
* Lång randig kofta
* Svart enkel kofta
* Grått linne
* Diskhandduk
* Datorbord med en kudde
* Bakgrejer
* Duschcreme, hudcreme m.m
* Våffeljärn
* Två par örhängen
* En snygga killar kalender
* En pappershållare
* Reflexer
* After eight
* Hårband
* Tejp till innebandyklubban
* 1500:-
* Hörlurar till mobilen
* Långa skedar
* En tavla med Meija, Akke och Dröjmur på
* Termometer/klocka
* En förpackning med chokladpulver, socker och mini marsisar och två muggar


Tror att det var allt, ska lägga upp bilder sen om jag orkar och har tid :)

Nu ska jag fika och rasta hundarna. Sen ska jag nog gå och sova, imorgon ska jag kanske kliva upp för att gå på julotta klockan sju.

GODKVÄLL!

Kommentarer
evelina

fan vad bra, ett våffeljärn! :D nu jävlar ska vi grädda våfflor framöver!!

2009-12-25 @ 00:18:35
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/
Malin

Sv: Tack, vad roligt. :) God Jul

2009-12-25 @ 23:30:34
Hemsida/blogg: http://mejlajn.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort