Nu släcker jag lyset

Har inte så mycket att skriva så därför blir det lite glest med inlägg, men idag har jag inte gjort speciellt mycket. Det gamla vanliga, spelat wii, varit ut med hundarna och sen for jag till Pernilla och Maria. Där har vi spelat spel och tittat film.

Sitter och väntar på att mitt paket ska komma, tycker det borde komma en avi typ imorgon iallafall. Beställde ju på helgen som var.

Nu ska jag stänga datorn och hoppa i säng, imorgon ska vi nog fara och mysa i skogen. Göra eld, grilla lite korv och dricka varm oboy. Hoppas det inte är nå folk i stugan, gissar att det blir Porotunturi.

Puss!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort