That's why you are so special to me

Idag påminde Meija mig om varför jag har tycker bättre om Akke. Henne kan man inte lita på, man vet liksom inte vad hon hittar på. Jag kommer inte ihåg vad som hände, om jag råkade trampa på henne eller om det var för att det låg ett ben brevid. Men hon bet iallafall mig i kinden. Känns precis som att jag har dragit ut en tand (inte för att jag gjort det någonsin) men kinden är svullen och varm.

Fick ett jack just vid läppen så varje gång jag öppnar käften öppnar sig såret så jag vet inte, blir det inte bättre kanske man måste sy igen det? Satte blodstoppande vadd men det hjälpte inte vidare mycket. Det blir nog soppa och dryck med sugrör dagarna framöver ;)

Är iallafall jätteglad över att älskade Calle gick vidare i idol! Thank you!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa SE&HÖR och lösa korsord :)


Kommentarer
Kusin P

Jag var bara tvungen att slösa lite pengar på Calle! Kunde inte chansa :P

2009-12-05 @ 00:06:05

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort