jobbarhelg

Nuu känns det lite jobbigt att jobba helgen. Tänk vad mysigt om man hade fått vara hemma med familjen och sitta och titta let's dance tillsammans med dom och äta gott. Saknar dom.

Istället sitter man här själv i lägenheten och borstar tänderna, jag tänkte gå och lägga mig snart. Läntgar till söndag, då åker jag hem. 

Gjorde förresten teoriprovet till skoter idag, jag fick 24/25 rätt. Så jag klarade det. Nu är det bara körningen kvar och sen kör jag lagligt :)

Men nu ska jag sluta skriva här och krypa under täcket, kallt är vad det är här.

Jobbar 08:00-21:00 imorgon. Känns tungt, brukar oftast gå ganska snabbt men nå är det ju lite jobbigt. Dock roligare än skolan.

Godnatt!


Jag vill till skogen


(Tror att träningen är slut för de flesta, det står åtta bilar och väntar utanför sporthallen)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort