Min helg

Har inte alls haft tid att blogga. Jag har jobbat hela helgen och på lördag kväll firade jag alla hjärtans dag med Evelina och sen sov hon över hos mig :) Igår när jag hade rast mellan 13:00-16:00 så följde jag med Evelina till ishallen och kollade hockey, maif och piteå. Piteå vann med 5-2 tror jag att det var.

På jobbet har det gått bra, torkningar, bäddningar, matning. Ja allt det där som man gör. Och så är ju gamlingarna så söta också :D

På kvällen igår kom mamma och hämtade hem mig så jag slapp åka buss kl.6 imorse. För är ledig idag och på min lediga dag vill jag inte vara i stan.

Klev upp vid halv.11 och har fikat och suttit här, var ut med Meija en sväng också. Nu tänkte jag ta lite Ben and Jerry's från frysen och kolla tv :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort