Nu ska jag titta tv och sen gå och sova!

Jag vet inte om det syns ännu men nu har jag bytt header igen. Det är så kul när man vet hur man gör :) Det enda tjorviga är och passa in färgerna så att det passar.

Nu ska jag slå av datorn, göra lite fika och sen kolla tv. Prison Break har börjat nu klockan tio och om en halvtimme (22:30) ska jag titta fortsättningen av Tila Tequila. Var så spännande avslut förra veckan.

Sen blir det att gå och sova, ska upp klockan sju imorgon och hjälpa Jenny till skolan :)Sen blir det mest trolig skidåkning med hunden.

Godnatt!


Amanda, Johanna och Mathilda myser i vårsolen




Kommentarer
Sara

hihi ser att du också gjort om din blogg och satt en "naturbild" precis som jag ;) hehe <3

2009-02-02 @ 23:36:13
Hemsida/blogg: http://fjoomp.blogg.se/
Sabine

mysig bild :)

2009-02-03 @ 22:01:39
Hemsida/blogg: http://enibas.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort