Onsdag

Har ju varit ledig både idag och igår från praktiken. Så igår var jag ute och åkte skidor men hunden, sen satt jag vid datorn, kollade tv och inte så mycket mer.

Idag har jag varit ut på en promenad, gick med stavar. Väldigt skönt! :) När jag kom hem duschade jag och har sedan suttit vid datorn. Ska snart äta middag, ja blir lite tidig middag för jag ska åka med bussen till stan halv.5. Och jag kommer inte till lägenheten förrän ikväll nångång :) Ska på skoterkurs och sen ska jag vara med Evelina.

Imorgon börjar jobbet igen, halv.ett så jag får en liten sovmorgon :)

Men jag skriver igen så fort jag har tid!

Kommentarer
Anonym

Fin blogg du har ! :) Kika gärna in på min om du gillar foto, tävlingar och personligt. Jag har också en mängd gratissidor i vänsterspalten som bör spanas in!

2009-02-04 @ 19:50:17
Hemsida/blogg: http://metrobloggen.se/starofusa

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort