Sommar och vår

Åh vad jag längar till sportlovet, jag hoppas verkligen att det är varm sol varje dag så man kan ligga i Narkausjärvi och steka med souvas i pitabröd och läsk! :) Det finns verkligen inget härligare.

Jag längar även till sommaren, då har vi planerat att fara till kirunafestivalen. Älskade Takida ska ju dit, och jag vill verkligen se dom.

Fast å andra sidan är det inte länge kvar till skolan när vi har sportlov. Jag börjar trivas på jobbet och det är skönt att kliva upp tidigt för jag vet att jag ska till jobbet och inte skolan :) Det kommer nog bli tråkigt sista dagen.

Och studiebidraget, 1050 i månaden!? Det är ju ingenting, vet inte hur dom har tänkt. Det är bara 12 februari och mina pengar är slut snart.

För nån dag sen beställde mamma vikter till handlederna och benen och igår hade de kommit. Så nu tänkte jag ta på mig dom, koppla fast hunden och gå ut och gå med stavar.

Imorgon ska jag tillbaka till stan, jobbar 12:30-21:00.


www.tappa.se

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort