090122

Idag har det varit en ganska lugn dag. Hade skola till halv tre, fast hade ett hål på lite mer än två timmar innan lunch också. Fick en ny lärare till den mediciniska grundkursen, Eva Beyron heter hon. Jättesnäll och en bra lärare. Har iochförsig bara haft en lektion med henne men hittills vekar hon vara jättebra. Skönt det.

Efter skolan gick jag hem, sov lite, missade bussen som jag skulle ta till Gällivare men tog en senare istället. När jag kom till Gällivare hoppade jag in i Michaelas bil och for till hundklubben med henne och Evelina. De skulle ha möte där. Sedan följde Evelina med till Malmberget, for upp till mig en sväng och sen ner till kusin David.

Kom hem från han för ungefär en timme sen och Evelina har åkt hem. Så nu sitter jag här ensam igen, tänkte göra mig iordning för natten och lägga mig i sängen med datorn så mina ögon kanske blir lite trötta.

Lär ju ha problem med att somna. Pernilla har sovit hos mig inatt och då kunde jag sova som en stock. Så nu komme jag säkert ligga och snurra ett bra tag. Verkligen synd för sova är något av det bästa som finns. Ska skaffa en inneboende.


... Nu har jag iallafall gjort bort disken så jag slipper tänka på det imorgon. Åker även bort från denna lägenhet och hem till byn. Åh vad skönt, jag längtar!

Nu känner jag mig faktiskt ganska trött så det blir förhoppningsvis en tidig kväll.

Vi hörs imorgon eller nästa vecka!

PUSS

Kommentarer
Pernilla S

Är Eva lång (väldigt lång!), kort hår och har jobbat på lassa? :b

2009-01-23 @ 10:38:53
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com
Tobias

den låten är så bra :D

2009-01-23 @ 23:44:03
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort