Första dagen förbi

Fick sova fyra timmar inatt men jag var ändå ganska pigg på morgonen. Fast det slog tillbaka när jag kom hem, sov ungefär 2-3 timmar sammanlagt. Var skittrött. Så det blir nog svårt att somna ikväll.

Men första dagen nu såhär efter lovet var inte så tokig, inte var det ju kul nä men vi hade det ganska lätt. Började med gympa, och uppvärmningarna är rätt så stenhårda här på gymnasiet. Riktigt tungt. Sen fick vi spela badminton, vilket är ganska roligt, och sen spelade vi typ minitennis eller vad det nu hette. Men nätet var iallafall jättelågt. Sen hade vi svenska och det är alltid lika segt, kanske för att man blir så trött när läraren bara babblar. Men sen så avslutade jag min dag, gick till min mentor och sa vart jag helst vill göra min praktik.

Var på stan och fikade med Evelina och sen hoppade jag på badbussen hem till byn vid halv ett. Imorgon har jag bara en lektion, så åker in till stan vid nio. Sen åker jag tillbaka till byn igen, let's dance börjar imorgon så den får man ju inte missa! Inte för att det var nå roliga med i den men måste ju kolla ändå.

Nu ska jag fika, borsta tänderna, läsa bloggar och sova.

Godnatt!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort