Jag vill inte vara här!

Hojja jag vill hem! Jag tycker inte om att vara här. Nätterna är värst, inte nog med att gruvan lever om så man blir jätterädd så  knakar tvn och hissarna rasslar och man hör när det spolas från kranarna i de andra lägenheterna. Jag vill hem, hem till mamma och pappa och Jenny och Meija. Hem till tryggheten. Långt bort härifrån detta ställe. Usch.

Funderar på att åka hem imån, skiter i det jag tänkte göra. Tror till och med att jag slutar tio imorgon, beror på om vi alls har nån matte. Hoppas att han är sjuk.

Eftersom att jag ändå inte kommer somna ännu så ska jag kolla nån serie på datorn, Pernilla skickade en länk så man kan kolla mtv program. Sen ska jag försöka sova.

Hejdå så länge!


Update: Tänkte försöka sova nu, kollade aldrig nån serie. Lyssnade på några låtar istället.

Godnatt!

Kommentarer
Evelina

Men gumman! :( Det är bara att ringa när du känner så, jag kommer och sover över när som helst bara du säger till!

2009-01-13 @ 02:08:22
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/
Alexandra

Känner igen kännslan, önskar att jag också kunde vara hemma lite oftare...menmen..

De dära teet jag hade på bloggen köpte jag på ica iaf :P men dom kan ju ha de på coop.. är faktiskt inte säker :P

Kram

2009-01-14 @ 18:41:21
Hemsida/blogg: http://svanhem.blogg.se/
Anonym

okej då får det bli lite fler bilder på hunden och mig då;)

2009-01-14 @ 21:12:38

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort