Lämnar let's dance

Jahapp för er som är intresserade, så är det en till som ska lämna let's dance, Magdalena Graaf.

Läs mer om vad som har hänt här; http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4279975.ab

Magdalena Graaf

För övrigt har jag haft en ganska lugn dag. Somnade redan före tolv igår och klev upp nio, så har fått en hel del sömn. Eller vaknade vid åtta då en massa bilar körde fram och tillbaka här nere och hissen åkte upp och ner. Men annars har det gått bra :) Skrev en uppsats på svenskan, det gick bra men som Susanna sa; att man tror att det går bra men i slutändan visar det sig att det gick skitdåligt. Haha så får se hur det kommer att gå! :p 

Ikväll ska jag fara till Gällivare och åka skridskor med Evelina. Sen ska hon tror jag följa med till mig. Ska kolla Made in Sweden

..Och nyss var mamma förbi och lämnade ett skrivblock :) Men hon hade så bråttom så hon for ganska fort :(

Men nu ska jag iallafall laga mat, korv och spagetti står på menyn. Typisk mat för nån som bor ensam.

Vi hörs!   

Kommentarer
alexandra

bara man får g på uppsatsen så är det ju som chill :) vi får hoppas att det gick bra för oss alla! :D

2009-01-28 @ 17:19:10
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se
Pernilla S

Haha, för mig är det oftast så att jag tänker "gud, det blev inte så jättebra" men ändå så får man bra betyg ;D Så var det för mig på den senaste uppsatsen iaf, fick ju vg på den!

2009-01-28 @ 17:56:38
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort