Panik!

Nu börjar det kännas riktigt jobbigt. Imorgon börjar skolan och jag måste tillbaka till stan. Det gillar jag inte alls. Har haft tre underbara veckor hemma i byn med familjen och friheten, önskar jag kunde få stanna här för evigt. Men nu måste jag tillbaka till mitt andra liv, det dåliga livet. Usch, tycker verkligen inte om att vara i stan. Jag får försöka att stå ut i två och ett halvt år till, men det kommer bli tufft.

Nu ska jag bara njuta i ungefär fem timmar till innan det är dags för att sova och kliva upp till en skitdag. Maten står på bordet och sen ska jag gå uuuut och promenera medans jag kan! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort