Söndagsångest

Nu är helgen slut igen, och nu väntar en veckas skola. Hoppas det går fort för jag längtar redan till helgen igen. Idag har jag bara kollat film och sovit. Först kollade jag Superhjältarna med Jenny, i början av den kändes den jättetråkig och dålig men sen blev den bättre och bättre. Sen kollade vi Another cinderella story, den var faktiskt ganska bra. Men den bästa filmen av alla måste vara Alvin och gänget, haha den är så söt! :D Den rekommenderar jag! :p

 

Om tio minuter börjar Greek. :) 


Kommentarer
StefanWeei

RIKTIGT äcklig! :P

2009-01-11 @ 23:33:17
Hemsida/blogg: http://stefanweei.blogg.se/
StefanWeei

läs gärna mitt senaste inlägg om kakao/"choklad" i bakverk och glass, gillar du det? Bidra gärna med din åsikt! :)

2009-01-12 @ 01:36:43
Hemsida/blogg: http://stefanweei.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort