Utmaning: Om min hund - Akke

Vad heter din hund?
Akke

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
Han heter egentligen Aksu, men eftersom det var svårt att uttala så bytte vi till Akke istället.

När är din hund född?
3 april 2009

Vilken ras är den och vilken färg har den?
Jämthund i flera färger, svart, vit, grå.

Vad väger din hund?
9 kg ungefär

Vart köpte du hunden och vad kostade den?
Vi köpte han från p-vaara, kostade tror jag 4000:-

Varför valde du just den rasen?
Vi har en jämthund och ville ha en till för att jaga med.

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Nej

Är hunden rädd för något?
Njae inte vad jag vet ännu, att möta okända hundar är till en början lite läskigt.

 


Vill du ha fler hundar av samma ras?
Njaa jag vet inte riktigt.

Kan hunden några konster och lydnad?
- sitt
- ligg
- vacker tass
- NEJ! (kan han lite halvt)
- stanna (efter typ tre försök)
- kom hit

Jag utmanar följande:
Vem som helst :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort