Måndagmorgon och jag är trött

Ny vecka igen. Men nu är det bara två veckor till lovet.

Min helg har varit lugn. På fredag myste jag och Jenny framför tvn med chips. Pernilla var också förbi. Sen somnade vi ganska tidigt, vid elva redan tror jag. På lördag for jag, Pernilla och Jenny till pulmukka och åt bullens. Vi for ganska tidigt hem och på kvällen satt hela familjen i soffan och kollade robinson. Tidig kväll igen. På söndag klev jag upp redan tjugo i åtta. For till narkaus sen vid tio. Men var inte så länge, åt bara mat. På kvällen var det som vanligt tv. Oth, Gossip och wipeout. Alla program var skitbra !

Nu ska jag äta och vänta på Evelina, sen ska vi gå till skolan.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort