sov gott

Idag har jag varit duktig och storstädat hela lägenheten. Först dammade jag mattorna o slängde dom i badkaret och sen dammsög jag och vaskade golvet och så dammtorkade jag på vissa ställen. Så nu behöver jag nog inte göra det på ett tag. Men känns skönt, det är lite fräschare. Men hade behövt vädra ut all äckelluft också. 

Ikväll har jag varit med Isabelle och Alexandra, det var trevlans. Vi skulle plugga matte men det gick  väl, gjorde iallafall några tal ;) sen har jag pantat flaskor och fört tidningar. Fick bara ihop 15:- men så har jag inte pantat burkarna ännu, för det var massa andra där och då hann vi inte!! springer imorgon istället.

ojustja, inatt har jag varit upp och gått i sömnen. Gick och hämtade mina nycklar som låg på köksbordet så har sovit med dom. Hoppas att det inte blir en vana, för vem vet var jag hamnar till slut. Men kan vara för att jag gick och la mig ovanligt tidigt, har vaknar femhundraelva gånger på natten också. Bl.a. när de sprängde i gruvan som tusan. 

Nu ska jag hoppa i nattkläderna och sussa. Imorgon väntar en hård dag med matte(mums), Häggas och tre timmar rapportskrivning. Wish me luck! Hoppas att jag kommer någonvart med rapporten, har några frågor kvar och diskussionen.

Men nu ska jag stänga av datorn. Godnatt!


 

Kommentarer
Sara!

jaha så jag räknas inte?! ;( du glömde skriva att JAG dammade två mattor, och en halv! eller ja du kunde ju åtminstonne ha nämnt att jag VAR hos dig! Eller skämms du så ;(

2009-03-24 @ 23:51:06

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort