Onsdag

Idag har jag sovmorgon till klockan tio. Då hinner jag göra lite läxor, kanske räkna lite matte och skriva på bokrecensionen. Lika bra att skriva lite när jag inte har något annat att göra. Eller förresten skippar jag nog matten för jag fattar inte ett skit!! Hur man än gör så blir det fel. Satt igår och räknade men inte blev det väl rätt. HOJ! Så om inte David har nåt annat för sig ikväll ska jag fråga om han kan hjälpa mig.

Ska faktiskt sova i lägenheten ikväll för första gången på två-tre veckor. Men Evelina ska sova här, annars hade jag åkt till byn. Imorgon blir en lätt dag, har bara skola till tolv och sen ska jag till tandläkaren. Det är inte direkt kul att gå dit men då slipper jag skolan ett tag.

Nu ska jag skriva lite på recensionen, sen fika och gå till skolan.

..oooch nu får väl alla panik för att det småsnöar lite.


Kommentarer
Pernilla S

Haha, "och nu får väl alla panik för att det småsnöar lite", det stämmer nog ;b Vissa är verkligen så dumma och tror att vi ska klara oss utan snö nu :) MEN, förra året snöade det i juni och det kan det lika gärna göra nu också, lika bra att vara förberedd.

2009-05-06 @ 10:58:47
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com
bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr

2009-05-07 @ 16:02:56
Hemsida/blogg: http://www.lovemercury.se/2009/may/ny-tavling.html

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort