regn hela dagen lång

Idag har det regnat precis hela dagen, och min nya vita tygskor har blivit smutsiga :( Efter vi kom hem från dollar var de helt bruna i toppen, så har försökt tvätta bort det men det värsta försvann bara. Jag är ganska pedant av mig.

På dollar inhandlade jag saker till valpen, hungodis, ben, några skålar och en leksak. Skulle in på brio och köpa mer leksaker där men de hade stängt redan klockan fyra!! Får se om jag hinner vara dit i veckan. Eller veckan är ju så gott som slut men iallafall.

Inte länge kvar nu ;)


Imorgon har vi löptest, känns jobbigt att springa. Men ska ta det lugnt, ingen ide att springa som ett psyk och må dåligt efteråt. Tiden får bli som den blir, det är inte hela världen om den är sämre eller bättre. Bara skönt att göra bort det där testet.

Och snart har vi sommarlov, det känns så underbart skönt så det är inte klokt. Nästa vecka är jag ledig på måndag, ska försöka ta ledigt på fredagen också. Betygen ska läggas på onsdag så varför ens ha nå lektioner då efter det. Vet iallafall två saker som måste göras i skolan, en bokrecension på jordens sämsta bok någonsin och ett grupparbete om stroke.

Imorgon fyller Pernilla år så då blir det fika här efter fem någång.

Känns som att det här bara blev ett negativt inlägg men jag vill bara ha fredag nununu! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort