All that I wanted was you

Sitter här och dunkar till Erik Hassle. Han är mycket bra. Idag har det varit skola, fick tillbaka min argumenterande uppsats och jag fick G på den. Kändes väldigt skönt! Nu väntar jag bara på mitt matteprov som jag helst inte vill se för det gick så dåligt.

Sista lektionen har vi suttit och planerat vad vi ska göra på öppet hus som vi har på lördag. Hade jag fått välja hade vi bara suttit och tittat på alla människor som kommer och går, druckit lite julmust och ätit godis. Jag hatar att prata inför okänt folk!!

När jag kom hem har äntligen städat lägenheten, dammsugit och vaskat och så dammtorkade jag i toa. Resten kan jag ta nån annan gång. Innan man tar tag i det känns det skitjobbigt men när det är klart är det bara sköönt! Det luktar gott och det känns så fräscht.

Snart jag till konsum med Pernilla sen ska jag gå till henne. Hon hade visst bakat chokladbollar.. Vet inte om vi kanske skulle gå ut och gå också.

IMORGON ska jag åka hem, l o v e l y.  Vi har fått i uppgift att göra en träningsdagbok i gympan så då måste jag hem och promenera för jag vågar inte gå ut själv här i Malmberget, för läskigt och så kan jag inte några bra vägar att gå. Dessutom är det skittråkigt att gå utan hund.

Nåja, nu ska jag avsluta här.

En liteliten Akke med en söt liten knorr :D


Kommentarer
Alexandra

Duktig du är som städar. Får väll skryta med att jag gjort detsamma idag ;D ;D

2009-11-09 @ 23:27:00
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort