Flitig

Imorgon skulle vi ha gjort matte prov men det sköts upp till nästa vecka, tack och lov! Så i veckan är det prov i medeltiden som måste göras.

Har hållt på i över en timme med julpyntning. Först dammsög jag och dammtorkade. Sen tog jag fram en liten julgran och spikade upp tavlor och tog fram tomtar, har satt upp en ljusslinga också. Det får nog duga så.

Tänkte värma mat snart för jag är såå hungrig. Ska titta en av filmerna jag fick från lovefilm också, den här gången har jag hemma Systrar i jeans - andra sommaren och Min brors flickvän. Blir nog den sistnämnda som jag tittar. Måste vara till Pernilla också och låna hennes filmer så får hon skicka tillbaka dom sen.

La just till en ny spellista på spotify med bara jullåtar. Längtar så! Jag älskar julen.


Kommentarer
Linnea

åååh kan jag få spellistan ? =))

2009-11-30 @ 17:38:59
Hemsida/blogg: http://saraliiinnea.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort